miercuri, 27 octombrie 2010

Milioane de zambete!



In fiecare dimineata plec la facultate,inchid usa,imi cad cheile pe jos,ma aplec sa le iau si apoi ma intreb"oare am inchis?",cobor scarile si inspir prima gura de aer proaspata si rece care ma revigoreaza si imi produce un fior incontrolabil,privesc cele cateva masini care roiesc si care par a-mi fura particulele minuscule ale universului meu perfect,ma trezesc,sunt in realitate si constat ca orasul asta e patetic,din toate punctele de vedere...vad numai fete mohorate,imbratranite de grijile zilnice,nici un zambet,nici o grimasa care sa reflecte fericirea,ma indrept spre statia de maxi taxi cu aceeasi imagine in minte care ma conduce inapoi la visul de noapte,acolo unde toate lucrurile sunt perfecte,unde nu trebuie sa mai speli vase,nici sa gatesti,nici sa te gandesti ca mai ai nevoie de **** lei pentru a-ti cumpara carti...ce penibil suna....



Peste toate astea...sunt fericita,simt in mine flacara bucuriei,imi folosesc simtul umorului chiar si atunci cand ar trebui sa fiu trista sau sa plang,par o ciudata,insa,in acest fel ma protejez.



Seara asta a fost una placuta,o am pe bubu(ce m-as face fara ea?!?!).Am fost la restaurantul nostru "preferat",cel mai aproape de amundoua si am ras,chiar am ras,ne-am adus aminte de tate prostiile savarsite,de pe la varsta de 3 ani pana in prezent,o oaza de liniste in vacarmul secolului 21!



Sunt sadica,cred ca trebuie sa imi fac un iubit,hmmm,ma mai gandesc,mai bine dorm!

Niciun comentariu:


"BUN VENIT IN UNIVERSUL MEU!"