joi, 14 octombrie 2010

Viata de student!


"Daca ai carte,ai parte",asta stiu inca de la gradinita cand eram nevoita sa ma trezesc o data cu gainile,sa ma spal pe fata si pe dinti,nu aveam voie sa cartesc cand mama ma tragea de par sa imi faca renumitele codite,dresurile albe cu dungi care imi provocau tot timpul mancarimi si celebrele pamponase albe care mi se pareau atat de ridicole.....a expirat fraza asta si acum e nevoie de o rectificare!Dar,trebuie sa imi respect parintii si "pricipiile" asa ca am ales sa tin cont de zicala asta total eronata!
Si asa am ajuns la facultate....
Cum e viata de student...ar fi prematur sa fac o anumita afirmatie acum insa,toate povestile pe care le auzeam de la "cei mari" cum ca ar fi cea mai frumoasa perioada din viata oricarui tanar,petreceri pana dimineata,profesori care te trateaza cu respect si mai mult ca pe un prieten decat student....toata imi suna acum a fi niste aberatii.
Zilele astea,incercand sa ajung la un LP,ma abordeaza pe holul cladirii o persoana atat de "draga" mie incat nu se poate explica in cuvinte ci doar prin priviri."Vai,fata,ai ajuns si tu la facultate?Dar ai luat si tu bacul?"....(la dracu,l-am luat)...si urmeaza replica cheie care mi-a creat o profunda indispozitie psihica.."da,anul asta toti prostii au luat bacul"...WTF?!?!Am inceput ziua in forta,nimic de zis!
Viata de student e plictisitoare!
Tre sa fac mancare....

3 comentarii:

Geanina's Blog spunea...

I like it. Go girl, go! Sa-i faci praf pe toti :*fjfksu

Anonim spunea...

Tin sa te contrazic, baby!

Irina spunea...

anonimul sunt eu, Irina.


"BUN VENIT IN UNIVERSUL MEU!"