marți, 19 octombrie 2010

Ooooo,yeah!!!




Ma simt bine,ma simt chiar foarte bine,extraordinar,exceptional si lista continua!Vreti sa va impartasesc reteta"fericirii fara limite"?Pai,nu o sa va satisfac curiozitatea,nu dintr-un egoism exagerat ci pentru ca nu exista,daca ar fi fost sunt sigura ca acum eram in bucatarie gatind "fericire" ca sa v-o vand voua,sa fac bani pentru atlasul de anatomie dar,deh,nu sunt o afacerista de top.



Azi am avut Lp la biochimie cu o doamna profesoara pe care eu o ador si pe care as asculta-o ore in sir fara chiar si sa clipesc(exagerez un pic);am baut nitzica apa cu pipeta,haha,avea un gust ciudat si la sfarsitul orei am primit "bulinutza",eiiiiiii!!!Seara am ajuns pe la sala,aerobic,o alta antrenoare foarte draguta care mi-a epuizat toate depozitele de apa,saruri minerale si vreo 200 de grame de grasime.



Azi toata ziua am simtit lipsa unei persoane foarte importanta,pe care pot spune,fara sa ma gandesc prea mult,ca o iubesc cu adevarat,singura pentru care chiar mi-as da viata,Azaria,nepotica mea,aparent atat de dulce si suava dar care ascunde in fiecare celula un enorm vulcan de energie si incapatanare(toti imi spun ca "are cui semana")Vara asta am fost bona de placere cam o luna si jumatate,cu bune si rele,frumoase si mai putin frumoase,am ajuns la concluzia ca este enorm de greu sa cresti un copil dar,in acelasi timp,obtii o satisfactie personala nemaipomenita.



Am facut baie in lapte pentru ca Azaria a considerat sticla cu laptic ca fiind un pistol cu apa,a trebuit sa spal olita "placut" mirositoare de cateva ori pe zi,sa citesc basme,sa spun o poveste inventata de 5-6 ori,sa fiu inundata cu pipi de bebe peste noapte,am vazut mii de incruntari si am auzit milioane de tipete si plansete dar toate astea le uiti intr-o clipa,atunci cand,un bebe de 3 ani iti spune sa ii intinzi mana si ti-o saruta,iti spune ca esti prietena ei si te strange in brate,oricat de "puternic" ai fi, ti se topesc picoarele.



Deja Elodie(Azaria, si nu vine de la Elodia) a invatat tehnicele manipularii,veneam din parc,intr-o oarecare zi de marti si era putin racita,primisem in prealabil indicatii stricte sa nu-i "administrez" inghetata, insa, domnisorica mea adoraaa inghetata si cum mergeam noi spre casa Azaria imi adreseaza inevitabila intrebare:"Imi iei o inghetata,te log?"...am incercat sa ii explic cat am putut eu mai bine,ca nu se poate.Dupa mai multe incercari mandretea mea de fata s-a suparat"Nu mai esti pletena mea daca nu imi iei inghetata,sa stii ca nici nu ma mai joc cu tine",ce dragut,am si uitat de cele intamplate si ne continuam drumul.Cand am ajuns in fata blocului,fetita mea imi zice"Tii minte ce ti-am zis pe dlum,nu mai sunt pletena cu tine daca nu imi iei inghetata,nici nu mai dolm cu tine,nu te mai ubesc,nu vlei tu mai bine sa melgem la Roxana sa luam in inghetata?"Ce credeti ca am facut.....?nu va raspund:D


Gata,e tarziu,fug la nani,va pup!



Un comentariu:

Geanina's Blog spunea...

Azaria e o scumpica, e o fetita fenomen, cu o energie extraordinara. Foarte sociabila si dezghetata. Sa-ti traiasca nepotica, si ai dreptate, are cui semana. Ti-am mai zis :*


"BUN VENIT IN UNIVERSUL MEU!"